Online Fysiotherapie

Eerste online consult is gratis!

Met Online Fysiotherapie voorkom je dat jouw herstel stagneert. Heb je last van lichamelijke klachten of een blessure? Twijfel je om naar de praktijk te komen vanwege Corona? Het is nog onduidelijk hoe lang Nederland in deze situatie blijft. Fysiotherapie Paul Veen helpt je veilig en comfortabel vanuit je eigen huiskamer. Maak een afspraak en start met herstellen!

Klanten over online fysiotherapie:

In eerste instantie was ik niet helemaal zeker of ik ook op afstand geholpen kon worden met mijn nieuwe hardloopblessure. Maar Paul wist via videobellen precies te diagnosticeren wat er aan de hand was. Hij gaf duidelijke oefeningen en uitleg erbij hoe deze uit te voeren. En het werk! Erg fijn, en ik kan nu weer bijna pijnvrij hardlopen!

Titia

Paul and his team have helped me out in my pre and post knee surgery. In this critical Covid-19 situation Paul has shown great lead in supporting my recovery remotely through whatsapp video calls. He guides me through exercises that can be done right in my living room. It’s really helpful because this way I can keep up with the work and not waste precious time!

Alexandra

Online fysiotherapie geschikt voor mij?

Wil je advies over een goede houding of bij een bepaalde beweging? Vraag je jezelf af, is online fysiotherapie geschikt voor mijn klachten? Herken jij de volgende klachten? Dan is het antwoord: Ja!

Online Fysiotherapie bij Pijn in je nek, schouders of rug

Veel mensen hebben last van nekklachten, schouderklachten en rugklachten. Vooral in combinatie met hoofdpijn en pijn in de onderrug. Je zit nu veel thuis waardoor je klachten kunnen verergeren. Vervolgens bevallen je dagelijkse activiteiten je zwaarder en een goed humeur is dan ver te zoeken. Met online fysiotherapie kunnen wij je klachten verlichten en voorkomen. Zo kun jij weer met plezier werken en genieten.

Online Fysiotherapie bij thuiswerken

Dat je kan thuiswerken vermindert gelukkig de kans op besmetting. Maar is het goed voor je lijf? Niet iedereen heeft thuis een comfortabel ingerichte werkplek. Een slechte werkhouding sluipt er snel in. Neem je minder pauzes dan je gewend bent? Wij helpen je uit deze sleur met instructies, handige tips en rek- en strekoefeningen. Ook controleren wij op een goede houding achter jouw bureau. Met instructies en oefeningen en kan jij gezond werken met minder stress. Zo kan jij je werkdag beter afsluiten.

Online Fysiotherapie bij een sportblessure

Elke sporter krijgt wel eens een blessure. Wil je snel weer gaan sporten? Of wil je een blessure voorkomen? Twijfel niet langer en neem contact met ons op. Met persoonlijke en effectieve instructies sport jij snel weer zonder pijn.

Online Fysiotherapie bij een medische aandoening

Heb je een medische aandoening, zoals COPD of etalagebenen? Vooral nu is blijven bewegen en ademen belangrijk om stress en ongemak te voorkomen. Als je hier moeite mee hebt bevallen je dagelijkse activiteiten je zwaar. Zorg voor jezelf en laat ons je helpen. Vanuit je eigen woonkamer begeleiden wij jou met oefeningen om te bewegen en te ademen. Samen bespreken wij vervolgens hoe de oefeningen je zijn bevallen. Je merkt snel verandering en je dagelijkse activiteiten worden gemakkelijker.

Online Fysiotherapie na een heup- of knieprothese

Een nieuwe heup of knie scheelt op termijn veel pijn. Veilig blijven bewegen is extra belangrijk bij een prothese. Belast je jezelf te snel of teveel dan is je prothese eerder aan vervanging toe. Het is voor vele lastig in te schatten hoeveel en hoe zwaar je mag bewegen. Laat ons jou begeleiden met online fysiotherapie. Zodat jij lang kan genieten van je nieuwe knie of heup.

Online Fysiotherapie vergoeding

Het eerste consult is gratis. Ben je aanvullend verzekerd? Dan worden de daaropvolgende behandelingen gewoon vergoed door je zorgverzekeraar. De Nederlandse Zorgautoriteit en Zorgverzekeraars Nederland hebben vanwege Corona besloten dat online Fysiotherapie is mee verzekerd vanuit de aanvullende zorgverzekeringen. Fysiotherapie Paul Veen is aangesloten bij alle zorgverzekeraars. Dus het maakt niet uit of je bent verzekerd bij het Zilveren Kruis, Univé of Menzis. Als je aanvullend bent verzekerd heb je geen zorgen over kosten. Maak een afspraak of bel nu 010 – 2108399 voor meer informatie over onze tarieven.